Tom de Wal – Religie, de grootste vijand van de Heilige Geest! (Voice of Faith)

laatste update: 02-2023


20:00 uur – Voice of Faith – Tom de Wal

Vanavond weer LIVE Voice of Faith met Tom de Wal om 20:00 via Youtube en Facebook. Het thema wat Tom gaat behandelen is: religie, de grootste vijand van de Heilige Geest!

Wil jij de HEALING SCHOOL video’s bekijken? Dit is een gratis serie van 30 video’s waarin het onderwerp ‘GENEZING’ diep wordt behandeld. Ga hier gelijk naar de serie:

De gebedslijn is geopend: BEL (085) 488 2323
Kijk voor meer info over de gebedslijn:

Boek ‘Supermens’ bestellen:

Wil je geven/partner worden:

Subscribe for the latest videos and songs:

Blijf verbonden:
Instagram |
Facebook |
Spotify |
FM Website |
FM Webshop |

Hashtags:
#voiceoffaith #Frontrunners #Religie

30 gedachten over “Tom de Wal – Religie, de grootste vijand van de Heilige Geest! (Voice of Faith)”

  1. Dat zei mijn Vader vroeger al.
    Hij is op zijn 38 jarige leeftijd naar de Heer gegaan.
    Klopt
    Hinke Dijkstra

  2. Je God hebt ervaren weetje dat hij bestaat en liefde Daarna begint de ellende

  3. want hoewel farizeeërs chirstelijk waren gingen ze jezus toch openlijk aanvallen en bekritiseren toen hij demonen uitdreef en zieken genas.want ze zeiden tegen jezus van dat hij zogenaamd een valse profeet was en demonen uitdrijf door de hoofd demon beëlzebul.en jammer genoeg zijn veel christenen farizeeers.en dat is ook de reden waarom veel kerken geen genezingsdiensten organiseren omdat ze in hetzelfde dogmatiek handelen als de farizeeers.want dit is wat de bijbel zegt over de farizeeers.Hij ging terug naar huis, en weer verzamelde zich een menigte, zodat ze zelfs niet de kans kregen om te gaan eten. 21 Toen zijn verwanten hiervan hoorden, gingen ze op weg om hem, desnoods onder dwang, mee te nemen, want volgens hen had hij zijn verstand verloren. Ook de schriftgeleerden die uit Jeruzalem gekomen waren, zeiden: ‘Hij is bezeten door Beëlzebul,’ en: ‘Dankzij de vorst der demonen kan hij demonen uitdrijven.’ 23 Toen hij hen bij zich geroepen had, sprak hij tot hen in gelijkenissen: ‘Hoe kan Satan zichzelf uitdrijven? 24 Als een koninkrijk innerlijk verdeeld is, kan dat koninkrijk niet standhouden; 25 als een gemeenschap innerlijk verdeeld is, zal die gemeenschap niet kunnen standhouden. 26 En als Satan tegen zichzelf in opstand is gekomen en verdeeld is, kan ook hij niet standhouden, maar gaat hij zijn einde tegemoet. 27 Bovendien kan niemand het huis van een sterkere binnengaan om zijn inboedel te roven, als hij die sterkere niet eerst vastgebonden heeft; pas dan kan hij zijn huis leeghalen. 28 Ik verzeker u: alle wandaden en godslasteringen, hoe erg ook, kunnen de mensen worden vergeven, 29 maar wie lastertaal spreekt tegen de heilige Geest, krijgt in alle eeuwigheid geen vergeving, want zo iemand is schuldig aan een onuitwisbaar vergrijp.’ 30 Dit omdat ze gezegd hadden: ‘Hij is bezeten door een onreine geest.’ – Marcus 3

  4. Beste tom er zijn ook mensen die je beschuldigen van niet goed geloof als je niet geneest of veel uitdagingen in het leven hebt. Er staat " there is no condemnation in christ". Dat is toch ook religie als je hamert op positief denken ipv mensen bemoedigen? Ik ben wel mee eens met jou werk hoor. Ik volg jou studies hier op youtube maar dit kom ik vaak tegen bij mensen.

  5. In JEZUS NAAM laat IK mij niet stoppen door een religieuze geest. Ik hb de gene wel geblokt. IK WEIGER OM ZONDER NA TE DENKEN,OF DE PERSOON UIT GODS WOORD SPREEKT,HT EENS MET HEM TE ZIJN.DAAROM HB IK HEM GEBLOKT.

  6. ik laat mij niet stoppen door een religiruze geest, in de Machtige Naam van Jezus Christus Amen en Amen

  7. Ik laat me niet stoppen door een religieuze geest!!!

  8. Tom neem met dezelfde boodschap de brieven achterin de Bijbel mee!
    Door de Heilige Geest der Waarheid!
    Halleluja! De Here Jezus houdt van jou!

  9. Dankjewel, als ik terug kijk naar hoe vaak ik uit de tent ben gelokt. Had ik dit maar eerder geweten, maar nu weet ik waarom. Maar wat kan je doen om iemand te helpen want ik denk niet dat de mens die gebruikt worden hier tot hun doel komen. Dat is zo naar om te bedenken, hoe help je zo'n iemand dat hij zelf in zicht krijgt? Want dat is dan wel een vraag die ik me dan afvraag

  10. Ik laat me niet meer stoppen door een religieuze geest!

  11. Jazeker! Al wie bidt ontvangt. Helemaal eens. Alleen niet altijd wat wij zelf willen, want soms bidden we naar het vlees en niet naar Gods wil. Even een gechargeerd voorbeeld: "Here, geef me een Porsche, een groot huis met zwembad en de intelligentie om premier van Nederland te worden." Dat gaat in de meeste gevallen dus niet verhoord worden (tenzij dat God je dat wil geven omdat het past in je bediening); ik denk dat iedereen het daarmee eens zal zijn. Wel geloof ik dat God ons dan datgene zal geven wat wel wel werkelijk nodig hebben, bijvoorbeeld iets wat iets doet met de wortel van dat verkeerde gebed. En ja, dan ontvang je dus. Iemands 'ja maar' is daarmee niet altijd dat zij hun wil stellen boven Gods Woord, maar kan ook bedoeld zijn om nuance of verdieping aan te brengen door middel van andere teksten uit dat zelfde Woord.

  12. Natuurlijk wil ik graag weer bij een kerk/gemeente horen.
    Maar dan wil ik er ook bij horen.
    Niet dat de ander het altijd beter weet, of kan.
    Welke gemeente?.
    De mensen bouwen er elke × een kerk bij.
    En ik wil ook niet altijd te min zijn.
    Het moet vaak een beetje meer zijn.
    Gods seine.
    Hinke Dijkstra

  13. Ik laat me niet stoppen door religieuze geesten …… Ik hou mijn mening vaak liever voor mij omdat je het gekrakeel alleen maar erger maakt ….

  14. Ik laat me niet stoppen door de geest van religie!!! In de naam van Jezus!!!

  15. Vraagje: …maar de huidige religieuze…euh…instituten ofzo, hebben meestal wel Jezus centraal(niet te vergelijken met de farizeeen ???), toch ??? (weliswaar met hun visie, maar toch niet te veroordelen???)

  16. 'k .Denk dat die religieuze kerken misschien wel een beperkte, te enge visie hebben op de H.Geest, maar ze spreken er wel over….
    Mensen zitten nu eenmaal op een andere golflengte….???

  17. Ik laat mij niet stoppen door een religieuze geest in de machtige naam van Jezus! Halleluja! Amen en amen🙏

  18. De 10 geboden is de grootste vijand van de geest die jullie heilig noemen 🧐🤔🧐🤔

  19. ik laat me niet stoppen door een religieuze geest in Jezus Christus Naam !

Reacties zijn gesloten.