Stellantis pauzeert betaalde advertenties op Twitter nadat Musk het overneemt

laatste update: 12-2022



© Reuters. BESTANDSFOTO: Het logo van Stellantis is te zien op een bedrijfsgebouw in Velizy-Villacoublay bij Parijs, Frankrijk, 1 februari 2022. REUTERS/Gonzalo Fuentes

Door Ben Klayman en David Shepardson

DETROIT/WASHINGTON (Reuters) -Stellantis zei maandag dat het alle betaalde advertentieposts op Twitter pauzeert terwijl het wacht om te zien hoe het platform eruit zal zien onder leiding van zijn nieuwe eigenaar Elon Musk.

“We pauzeren betaalde advertentieberichten totdat we een beter begrip hebben van de toekomst van het platform onder zijn nieuwe leiding”, zei de automaker over Twitter in een verklaring aan Reuters. Stellantis is ontstaan ​​uit de fusie van Fiat Chrysler en Peugeot (OTC 🙂 maker PSA.

Musk heeft gezegd dat Twitter een “enorme” omzetdaling heeft geleden sinds hij het 10 dagen geleden overnam.

Twitter reageerde niet direct op een verzoek om commentaar.

Stellaantis sluit zich aan bij een aantal grote bedrijven die zijn gestopt met adverteren op Twitter, waaronder United Airlines, General Mills Inc (NYSE:) luxe autofabrikant Audi of America en General Motors Co (NYSE:).

Gilead Sciences Inc (NASDAQ:) zei eerder op maandag dat het bedrijf en zijn eenheid Kite bezig waren met het “pauzeren van advertenties” op Twitter.

Plaats een reactie